Heippa!
     Nimeni on Jenni. Olen 17 vuotias, ja opiskelen eläintenhoitajaksi. Asun Keski-Suomessa kissanpentuni kanssa kivassa yksiössä. Harrastan piirtämistä, valokuvaamista, ratsastamista ja kirjoitan paljon. Tykkään pelata sulkapalloa ja pesäpalloa, ja kesäisin uin paljon. Soitan pianoa ja laulan paljon eri tilaisuuksissa ja harrastusmielessä. Nautin luonnosta, meristä ja metsistä, klassisesta musiikista, ja eläimet ovat suuri osa elämääni, kuten ammattivalinnasta voi päätellä.
  Olen yrittänyt pudottaa painoa jo muutaman vuoden, tuloksella -3kg ja +3kg. En siis ole edennyt juuri mihinkään, ja tänä aamuna painoni oli 98kg. Oikeasti - tiedättekö miltä tuntuu seistä puntarilla ja nähdä lukema, joka ei miellytä yhtään? Se ei miellytä minua, eikä ketään kuka minua katsoo, tai niin ainakin uskoisin. Minulla on itsetuntoa, mutta en silti halua elää enää näin. Haluan näyttää terveelle, hyvälle ja kauniille. Aion päästä tavoitteeseeni.
  Tavoitepainoni on n. 55kg. En tiedä kauanko siihen menee, mutta olen asettanut itselleni välietappeja aina viiden kilon välein: 90kg, 85kg (tässä vaiheessa saan kaksi vuotta vanhat vaatteeni takaisin <3), 80kg, 75kg, 70kg, 65kg, 60kg ja 55kg. Olen asettanut jokaiselle etapille pienen palkinnon (uimahallia, elokuviin menoa, kaupasta jotain kivaa,..). Voin kirjoittaa niistä vaikka ensikerralla! Tämänhetkinen lähtötavoitteeni on pudottaa joulukuun loppuun mennessä ainakin 10kg, eli tällöin painaisin jouluna suunnilleen sen 85kg. En ole varma kuinka realistinen tavoitteeni loppupelissä on, mutta jos olisin tammikuussa 80kg, se olisi huikeaa.
  Päivityksiä tulee varmasti ahkeraan, koska tarkoitukseni on pitää tätä ruokapäiväkirjana ja kirjoitan tänne ajatelmia päivistä, lähinnä että mikä meni pieleen ja mikä ei, missä onnistuin ja missä voisi vielä vähän tsempata.
 - Jenni

KATSON PEILIIN MUTTEN NÄE MUA SIITÄ
ON PEILIKUVA TIELLÄ